Для добавления сообщения войдите или зарегистрируйтесь.
  • Главная
  • Форум
  • Новости
  • Заявки
  • Онлайн TV
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · RSS ]
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Сообщество » Общение » Killing floor 2 » Новости по игре KF2.
Новости по игре KF2.
zOyBiRg
Дата: Четверг, 09.04.2015, 17:41 | Сообщение # 16
kok-s aka zOyBiRg
Награды: 4 +
Сообщений: 976
Замечания: ±
85
Администратор
Вот и босс!!)))




Индивидуальность - это не просто набор уникальных скинов, оружия или мутаторов. Это своя атмосфера, стиль, который можно создать только в результате напряженной умственной деятельности © Freddy
AMG
Дата: Четверг, 09.04.2015, 18:22 | Сообщение # 17
Игровой Модератор
Награды: 2 +
Сообщений: 191
Замечания: ±
25
патрик прикольный

ABKA
Дата: Четверг, 09.04.2015, 18:29 | Сообщение # 18
Награды: 0 +
Сообщений: 37
Замечания: ±
1
razocherovovaet boss, slabak kakoeto
kf 1 rullez
AMG
Дата: Четверг, 09.04.2015, 18:40 | Сообщение # 19
Игровой Модератор
Награды: 2 +
Сообщений: 191
Замечания: ±
25
и вообще не похож на того что был в 1 части

zOyBiRg
Дата: Суббота, 11.04.2015, 21:21 | Сообщение # 20
kok-s aka zOyBiRg
Награды: 4 +
Сообщений: 976
Замечания: ±
85
Администратор
Вот и первый патч)))
Killing Floor 2 Update - 1002
10 АПРЕЛЯ - [TW]YOSHIRO
General
Game will now read the server game port from the command line when setting up the Steam server
Changed "Zynthetic" to "zYnthetic"
Flamethrower now ignores damage scaling by difficulty and deals the full damage amount to player that fires it
Ana now comments on her favorite weapon (flamethrower)
Updated server .ini's to default to normal difficulty
Changed EndOfGame delay from 20 to 10 in default ini
Increased online framerate cap for clients from 90 to 150
Tweaked down Pulverizer Damage on Alt Fire
Safe Guard skill now applies a 15% bonus
Added in voice detection with option to turn it on and off in the audio menu. Off by default.
Economy Changes
Made changes to spread out dosh earning over the waves and more evenly between classes
Reduced the trading time in normal to 75
Zed Changes
Made changes to several zeds health, damage and aggression based on feedback and stats on different difficulties
Blocked accepting invites at times when they would be problematic to other processes
Adjusted MaxRespawnDosh up to 1250 to match better with our higher weapon prices
Hans XP grant should be higher to compensate for the time it takes to kill him
Added the ability to scale how much extra damage a zed gets when they are vulnerable to a damage type

Maps
Adjusted all maps based on feedback and stats
Tweaked spawn times
Added additional spawn zones
Cleaned up geometry

Optimizations
Adding depth bounds test support (AMD and NVIDIA) to speed up deferred lights.
Disable rigid body collision events for giblets for low and medium settings.
Add Setting to turn off footstep sounds on low FX setting.
Misc optimizations from main game thread
Set small and canbecomedynamic asset detail mode for min spec perf optimization
Turned off obliteration gibs for low settings
LOD'd out collision events on blood particles
Disabled CanBecomeDynamic objects from being activated from bullet impacts on low setting.
Added setting to disable blood splatter decal on low and medium settings. Just use persistent blood splat for those.
Removed all smoke particles in the tank and set clot and track animations to only render on medium detail settings
changed all particles in character cust room to medium detail level
Optimized collision on some meshes.
Collision optimizations.
Min spec optimizations
Removed aurora particles but left the mesh for less awesome aurora
Removed all physics flags
Removed all remaining snow particles.
Removed half of the animated cameras
Removed half of the interp actor wind turbines
Optimized Persistent blood traces
Tied max blood splats per frame to graphics settings.
Do not busy wait for server to reduce idle time CPU utilization

Bugs
Fixed bug where Medic weapons wouldn’t lock on at angles
Fixed issue where the flamethrower will spawn a ground fire at the origin of the map if a trace failed
Fixed sound not playing online for the metal detectors
Fixed some debug spam
Fix for mono looping echos not getting cleaned up
Fixed door pound sounds not playing on dedicated client
Fixed case where bloats would puke through the door in an attempt to attack the player even though they could not reach them
You no longer die if you're tired of being an admin
Fixed molasses bug (where players would be set to a lower speed)
Fixed an issue where Zeds would not properly select spawn volumes not viewable by players
Fixed other client hearing the Medic weapons beeping lock on
Fixed Commando rapid fire skill not working online
Fixed Professional skill not working online
Fixed Menace Skill: Attack Speed not applying during zed time
Fixed missing heartbeats
Fixed missing mesh log errors.
Fixed Server browser only showing top 100 servers by player ping
Fixed Hans gas grenade not always rendering correctly
Fixed shutting doors on players and zeds causing them to get stuck
Made sure door close sounds are heard on clients (different from previous door sound issue)
Fix for bad mouse sensitivity
Healing Surge now gives the proper amount of health
Fixed players pausing the game online
Fixed a bug with the Husk where he wouldn't fire his fireball or flamethrower attack if he was newly spawned until his cooldown had passed
Fixed Flamethrower flame not showing up if player couldn’t see the player shooting it
Fixed issue with large bounding region on fx
Fix for third person fire effects not appearing if Instigator was 50 meters away from where they spawned in
Fixed Server Browser not properly filtering older versions out of the list
Attempted Fix for a server only memory leak

Crashes
Fixed issue which would cause an infinite loop
Fixed audio related crash


Индивидуальность - это не просто набор уникальных скинов, оружия или мутаторов. Это своя атмосфера, стиль, который можно создать только в результате напряженной умственной деятельности © Freddy
Dukalis
Дата: Суббота, 11.04.2015, 21:40 | Сообщение # 21
Награды: 0 +
Сообщений: 67
Замечания: ±
6
еще 10 дней...

"Тебе некуда бежать" "Убить.. всех.. людей.. Убить"
zOyBiRg
Дата: Суббота, 11.04.2015, 23:58 | Сообщение # 22
kok-s aka zOyBiRg
Награды: 4 +
Сообщений: 976
Замечания: ±
85
Администратор
Killing Floor 2 Update - 1002 10 АПРЕЛЯ - [TW]YOSHIRO

Патчи уже выходят так как игра уже вышла в бетте. Они хотят за неделю исправить главные косяки перед релизом.


Индивидуальность - это не просто набор уникальных скинов, оружия или мутаторов. Это своя атмосфера, стиль, который можно создать только в результате напряженной умственной деятельности © Freddy
zOyBiRg
Дата: Вторник, 09.02.2016, 13:50 | Сообщение # 23
kok-s aka zOyBiRg
Награды: 4 +
Сообщений: 976
Замечания: ±
85
Администратор
В шутере Killing Floor 2 появятся новые PVP режимы и перк Sharpshooter

Во время вчерашнего стрима с разработчиками зомби-шутера Killing Floor 2, студией Tripwire Interactive, были озвучены некоторые подробности предстоящих обновлений.

В новом патче который должен был уже выйти, но был отложен, должна появиться поддержка модов. Для того чтобы продемонстрировать возможности модов, были показаны новые игровые режимы от разработчиков игры:
Boss Rush - Режим, в котором один игрок дерется против других в роли Патриарха, при этом ему постоянно доступен магазин и 10,000 dosh
Pop the Cyst - В этом режиме один игрок играет за "кисту", и должен выжить в битве против других игроков вооруженными только ножами
Invisi-Splat - Один из игроков будет играть в роли усиленного сталкера, который пытается убить других игроков, простых солдат
Competitive - Режим, в котором 2 команды играют в десматч, но есть и 3 сторона - зомби
Также разработчики планирую настроить систему микротранзакций Zedconomy так, чтобы можно было получать косметические предметы бесплатно - но очень медленно. Нас ждут новые голоса для персонажей и звуки для оружия, а самое главное, новые персонажи женского пола, которые появятся уже совсем скоро. И последняя новость, приятная для фанатов первого Killing Floor - во вторую часть наконец-то добавили перк Sharpshooter, но не показали, так как его еще тестируют и балансируют, и совсем скоро он появится в live-версии.

thanks


Индивидуальность - это не просто набор уникальных скинов, оружия или мутаторов. Это своя атмосфера, стиль, который можно создать только в результате напряженной умственной деятельности © Freddy
Dukalis
Дата: Вторник, 09.02.2016, 20:21 | Сообщение # 24
Награды: 0 +
Сообщений: 67
Замечания: ±
6
весело, весело однако

"Тебе некуда бежать" "Убить.. всех.. людей.. Убить"
Форум » Сообщество » Общение » Killing floor 2 » Новости по игре KF2.
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Поиск: